Google AdRank – czyli jak podnieść pozycję reklamy w Google

W epoce cyfrowej Google Ads stało się niezbędnym narzędziem dla firm, które chcą poszerzyć swoją obecność w Internecie i dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jednak sukces kampanii Google Ads zależy w dużej mierze od tego, gdzie nasze reklamy pojawiają się w wynikach wyszukiwania. Zrozumienie, co decyduje o pozycji reklamy Google Ads i wdrożenie dobrych praktyk […]

Skuteczność w pozycjonowaniu – jak ją mierzyć?

Kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania strony internetowej jest systematycznie zaglądanie do statystyk i danych, dzięki którym możemy poznać sytuację i efekty naszych działań. Prowadząc jakiekolwiek prace na oślep, zwyczajnie nie będziemy wiedzieć, czy to wszystko, co robimy, ma sens. Aby więc pozycjonowanie było skuteczne, musimy podejść do ustalania naszych celów na poważnie, a więc regularnie badać […]

Sortowanie produktów w sklepie internetowym

,,Od przybytku głowa nie boli” mawia stare, polskie przysłowie i choć zwykle w ludowych mądrościach jest wiele prawdy, w odniesieniu do sprzedaży internetowej mogą one okazać się złym założeniem. Przyjrzymy się dziś sytuacji, w której bardzo rozbudowana oferta sklepu może przytłoczyć potencjalnego klienta i w skutkować porzuceniem koszyka zakupowego – jak do tego nie dopuścić? […]

Przyjazne UX podczas rejestracji w sklepie internetowym

Kiedy mówimy o badaniach w obszarze User Experience w centrum zainteresowania, bardzo słusznie, stawiamy użytkownika serwisu internetowego. Interesują nas jego zachowania, działania jakie podejmuje na stronie, wybory, których dokonuje, jego cechy charakterystyczne, innymi słowy, wszystko to co pozwala nam dostosować projekt do oczekiwań potencjalnego klienta. Dlaczego zatem tak często pozwalamy sobie na utratę cennego źródła […]

Czym jest filtr SafeSearch i jak wpływa na pozycjonowanie?

Obecność w Internecie stała się aktualnie jednym z istotnych elementów rozwoju każdej firmy. Równie ważna jest ochrona użytkowników przed nieodpowiednimi treściami znajdującymi się w wyszukiwarce. Ponieważ wraz z dostępem do tej nieograniczonej przestrzeni, pojawiają się właśnie takie niebezpieczeństwa, szczególnie dla młodszych użytkowników, Google stworzyło filtr SafeSearch. Jego wprowadzenie stało się nieodzownym elementem w kontroli treści […]

Topical Authority – co to jest i jaki ma wpływ na SEO

W gąszczu milionów stron internetowych, blogów i portali społecznościowych, użytkownicy poszukują wiarygodnych źródeł, które dostarczą im dokładnych i rzetelnych odpowiedzi na pytania oraz mają za zadania spełniać potrzeby. Zwłaszcza w sytuacji, gdzie wiele z treści jest kopią kopii, albo została przeredagowana z wersji oryginalnych. Czy zdarzało Ci się szukać odpowiedzi w Google na jakieś pytanie, […]

Wpływ hostingu na SEO

Efekty SEO w dużej mierze zależą od działań prowadzonych przez specjalistów w trakcie procesu pozycjonowania. Dobrze zoptymalizowany content, nagłówki, czy meta tagi oraz atrakcyjne linki zewnętrzne to oczywiście dobra droga do osiągnięcia sukcesu, czasem jednak potencjał może blokować coś, na co pozycjonerzy nie mają wpływu. Jedną z tych rzeczy jest hosting, na którym osadzona jest […]

SEO na święta – jak przygotować sklep internetowy na świąteczną gorączkę?

Grudniowe święta to nie tylko magiczny czas dla rodzin i przyjaciół, ale także okazja do maksymalizacji potencjału sklepów internetowych. Wraz z tym nadchodzącym okresem, atmosfera radości i zakupowego szaleństwa zachęca do zakupów online. Dla właścicieli e-commerce oznacza to nie tylko przystrojenie witryn banerami z lampkami i girlandami, ale również zastosowanie strategicznych działań SEO, które podkreślą […]

Darmowy audyt SEO – okazja czy pułapka?

Przeprowadzenie audytu SEO to czynność praktycznie nierozerwalna z samym pozycjonowaniem. Zazwyczaj specjaliści przeprowadzają taką analizę zaraz na początku współpracy lub niekiedy przed oficjalnym startem prac na stronie. Wiele agencji SEO jednak ma w ofercie taką usługę również poza pakietami SEO, którą to jest w stanie wykonać jednorazowo na zlecenie klienta. Czasem ku naszej uciesze może […]

Czym jest zjawisko Google Sandbox dla nowych stron internetowych?

Pozycjonowanie jest kluczowym elementem sukcesu w zdobywaniu nowych użytkowników, a w efekcie klientów poprzez stronę internetową. Jednak istnieje zjawisko, a właściwie efekt, który może utrudnić życie nowym witrynom pragnącym podbić wyszukiwanie organiczne. Google Sandbox Effect – bo tak to nazwano, czyli potocznie „efekt piaskownicy”, jest to tajemniczy mechanizm, który znacząco wpływa na pozycje nowych stron […]

Facebook Ads vs. Google Ads – który system reklamowy wybrać?

Jeśli chodzi o reklamę online, dwoma największymi systemami reklamowymi są Facebook Ads oraz Google Ads. Obie platformy oferują przydatne narzędzia i szeroki zasięg, co czyni je niezbędnymi składnikami cyfrowych strategii reklamowych dla firm na całym świecie. Jednak wybór między Facebook Ads a Google Ads może być trudną decyzją, ponieważ każda platforma ma swoje unikalne cechy […]

Marketing online. Konsultacje eksperckie

Prowadzisz biznes e-commerce, a nie jesteś zadowolony z wyników sprzedaży? Odpowiadasz za sprzedaż w przemyśle lub chcesz mieć partnerów biznesowych za granicą, ale twoja firmowa strona internetowa nie wspiera działu handlowego? A może masz wątpliwości czy inwestycje w działania digital przynoszą odpowiedni zwrot z inwestycji? To tylko niektóre z pytań, które możesz sobie zadawać. Konsultacje […]