Blog

Google AI Overviews – Czym jest nowa funkcja wyszukiwarki?

Czy widziałeś już nową funkcję wyszukiwarki Google, czyli AI Overviews? Jeśli jesteś jej stałym użytkownikiem to zapewne zauważyłeś już pewne zmiany, które zaszły w wynikach wyszukiwania. Dotychczas na samej górze widoczne były reklamy Google Ads. Tuż pod nimi plasowały się wyniki bezpłatne, czyli wszystkie strony, które wypozycjonowały się w wyszukiwarce. To już jednak nieaktualny obraz, […]

Zastosowanie sztucznej inteligencji w różnych branżach

Sztuczna inteligencja jest coraz bardziej widoczna w naszym codziennym życiu, wpływając tym samym na różne sektory gospodarki. Jej dynamiczny rozwój sprawia, że zastosowania AI stają się coraz bardziej powszechne i zróżnicowane. Przyjrzymy się zatem, dlaczego korzystanie ze sztucznej inteligencji stało się tak popularne, a także jakie są jej główne zalety, w jakich branżach najczęściej się […]

Chatboty AI w marketingu – jak wykorzystać inteligentne boty do obsługi klienta?

Czy Twoi klienci muszą długo czekać na odpowiedzi na proste pytania o ofertę firmy? Czy Twój zespół obsługi klienta nie nadąża z liczbą zapytań? Szybka reakcja jest na wagę złota, dlatego chatboty AI stają się tajną bronią marketerów. Ci inteligentni wirtualni asystenci, napędzani sztuczną inteligencją i rewolucjonizują sposób, w jaki firmy komunikują się z klientami. […]

Współpraca z agencją SEO – 10 złotych zasad

Profesjonalna agencja SEO może być kluczem do sukcesu dla niejednego biznesu. Jednak, aby proces pozycjonowania przebiegał sprawnie i przynosił oczekiwane rezultaty, konieczne jest zrozumienie kilku kluczowych zasad. Poniżej przedstawiamy 10 ważnych wskazówek, które warto mieć na uwadze, aby współpraca SEO była satysfakcjonująca dla obu stron, a przede wszystkim efektywna i skuteczna. 1. Ustalenie priorytetów na […]

Czym jest uczenie maszynowe (machine learning)?

Jeszcze 5 lat temu nie mieliśmy pojęcia w jak szybkim tempie rozwijać się będzie sztuczna inteligencja i jak realny wpływ będzie miała ona na nasze życie w różnych obszarach, a także naszą codzienną pracę. Nieodzowną częścią AI jest oczywiście uczenie maszynowe. Dzięki niemu komputery mogą analizować ogromne ilości przeróżnych danych i podejmować samodzielne decyzje bez […]

Content commerce – czy treści mogą wpływać na sprzedaż?

Czy kiedykolwiek kupiłeś produkt, bo przekonał Cię artykuł, recenzja na blogu, czy film na YouTube? Jeśli tak, to doświadczyłeś działania content commerce w praktyce! Konsumenci są wręcz zalewani reklamami w Internecie (i nie tylko tam), dlatego tradycyjne metody sprzedaży stają się coraz mniej skuteczne. Tutaj wkracza content commerce, czyli podejście, które stawia na wartościowe treści […]

Czym jest DeepSeek? Jak korzystać z chińskiego AI?

Chińska firma DeepSeek szturmem podbija branżę sztucznej inteligencji, oferując model, który może konkurować z ChatGPT – i to przy znacznie mniejszych kosztach energetycznych, chłodzenia oraz treningu. W zaledwie rok, startup ten opracował technologie, które mogą zagrozić dominacji amerykańskich gigantów, takich jak OpenAI, Google czy Anthropic. Jakie możliwości mają modele DeepSeek-V3, DeepSeek-R1 i DeepSeek-R1-Zero? Oraz jak […]

Wpływ social proof na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych

Gdybyś miał wybierać między dwoma podobnymi produktami, który byś wybrał? Ten, którym nikt się nie interesuje, czy ten, który regularnie się wyprzedaje i zbiera pozytywne opinie? Zakładając, że jesteś racjonalnym kupującym, jak większość z nas, można łatwo odgadnąć Twoją odpowiedź. Dlaczego? Ponieważ jesteśmy bardziej skłonni coś zrobić, gdy widzimy, że inni zrobili to wcześniej. W […]

Co to jest FAQ i po co umieszczać je na stronie internetowej?

Często zadawane pytania (FAQ) to jedna z najskuteczniejszych metod poprawy doświadczeń użytkowników przebywających na stronie internetowej. FAQ dostarcza szybkich i klarownych odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z produktami lub usługami, oszczędzając czas zarówno użytkownikom, jak i zespołom obsługi klienta (BOK). Jednak FAQ to nie tylko narzędzie ułatwiające komunikację – jego umieszczenie na stronie […]

Gated Content – co to jest i jakie ma zastosowanie?

Gated content są częścią wszystkich najlepiej działających strategii marketingowych, w tym w e-mail marketingu. Marketerzy używają gated content, aby nagradzać zaangażowanie użytkowników w zamian za udostępnianie informacji o nich samych… przez ich samych. Jest to strategia, która balansuje między dostarczaniem wartościowej wiedzy odbiorcom a gromadzeniem leadów dla firmy. Mając to na uwadze, korzystanie z treści […]

Dystrybucja treści w Internecie – jak dotrzeć do szerokiej publiczności?

Pojęcie marketingu internetowego ściśle powiązane jest z tworzeniem wartościowych treści – i słusznie. Dobre treści są podstawą budowania relacji z odbiorcami, wzmacniania wizerunku marki jako eksperta w branży, a także zwiększania konwersji poprzez pozycjonowanie i reklamy płatne. Jednak nawet najlepsza treść nie spełni swojej podstawowej roli, jeśli nie dotrze do właściwej publiczności, a produkcja wysokiej […]

Marketing niszowy – czym jest i jak pozycjonować specyficzne branże?

Coraz więcej firm dostrzega potencjał w wykorzystaniu marketingu niszowego w świecie otoczonych wszechobecnymi reklamami i produktami „uniwersalnymi”. To podejście pozwala wyspecjalizowanym markom na dotarcie do specyficznej grupy odbiorców, których potrzeby i zainteresowania są znacznie bardziej sprecyzowane niż w przypadku szerokiej publiczności. Czym jednak konkretnie jest marketing niszowy i jak skutecznie pozycjonować w nim specyficzne branże? […]