Definicja pojęcia - Wyniki organiczne

Wyniki organiczne (wyniki naturalne, Organic Search) – rezultaty wyszukiwania w przeglądarce internetowej, które mają postać bezpłatnych linków do stron WWW. Wyniki naturalne nie są efektem płatnych form reklamy ani przynależności do programów linków sponsorowanych. Wyniki organiczne zależą przede wszystkim od dopasowania poszczególnych witryn do zapytania internauty.

W przypadku wyników naturalnych za wyświetlanie linków i ustalanie kolejności ich prezentowania odpowiada wyłącznie algorytm wyszukiwarki. Natomiast na wyświetlenie się strony na określonej pozycji w wynikach wyszukiwarek wpływ ma jej jakość i zawartość merytoryczna, odpowiednie wykorzystanie określonych słów kluczowych na stronie i inne czynniki determinujące wysokość miejsca w wynikach wyszukiwarek.

Źródłem wyników organicznych są nie tylko wyniki wyszukiwania, ale także media społecznościowe, wejścia bezpośrednie na stronę po wpisaniu adresu URL czy linki nieposiadające charakteru reklamy dostępne na innych stronach WWW.

WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM