Definicja pojęcia - Personalizacja wyników wyszukiwania
Personalizacja wyników wyszukiwania (Google Personalized Search) - termin określający dopasowanie wyników w wyszukiwarce Google na podstawie wcześniejszych aktywności internauty. Na podstawie historii, lokalizacji, adresu IP, kontaktów w skrzynce Gmail czy historii wprowadzania fraz kluczowych Google dobiera spersonalizowane treści. Co ważne, personalizacja wyników jest różna dla zalogowanych i niezalogowanych użytkowników. Działania te mają na celu dopasowanie wyników wyszukiwania do konkretnej osoby wyszukującej danego hasła w wyszukiwarce.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Personalizacja Wyników Wyszukiwania"? Dobrze trafiliście!