Personalizacja wyników wyszukiwania | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania (Google Personalized Search) – termin określający dopasowanie wyników w wyszukiwarce Google na podstawie wcześniejszych aktywności internauty. Na podstawie historii, lokalizacji, adresu IP, kontaktów w skrzynce Gmail czy historii wprowadzania fraz kluczowych Google dobiera spersonalizowane treści. Co ważne, personalizacja wyników jest różna dla zalogowanych i niezalogowanych użytkowników. Działania te mają na celu dopasowanie wyników wyszukiwania do konkretnej osoby wyszukującej danego hasła w wyszukiwarce.  

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły