Geolokalizacja | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Geolokalizacja

Geolokalizacja (Geotargeting) – mechanizm umożliwiający określenie położenia użytkownika danej strony internetowej, dzięki adresowi IP urządzenia lub GPSom. Pozwalający tym samym na wyświetlanie określonej grupy reklam odbiorcom znajdującym się w danej okolicy. Geotargeting wpływa także znacząco na pozycjonowanie wybranych słów kluczowych. Pamiętajmy, że wyniki są uzależnione chociażby od tego czy korzystamy z desktopu czy urządzenia mobilnego, ale także od miejsca w którym się znajdujemy.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły