Średnia liczba wyszukiwań (average number of searches) – parametr informujący o tym , ile razy do wyszukiwarki zostało wpisane słowo kluczowe lub fraza kluczowa badane w planerze słów kluczowych ( Google Keyword Planner) na platformie Google Ads. Standardowo średnia liczba wyszukiwań słowa lub frazy kluczowej jest obliczana dla ostatnich 12 miesięcy, jednak zakres ten można wydłużyć do czterech lat.
Podczas analizy Google nie podaje dokładnych średnich, a dane dla słów i fraz są przyporządkowane do najbliższych im przedziałów z grup wyszukiwań: 0, 10, 20, 30, 40, 50, 70, 90, 110, 140, 170, 210 itd. Oznacza to, że np. w grupie 0 znajdują się frazy, które według narzędzia Google Keyword Planner były wyszukiwane średnio maksimum pięć razy w miesiącu. Obecnie dla polskich fraz kluczowych Google używa około 70 grup wyszukiwań.
Sprawdź co to znaczy:
Brak powiązań