Linki sponsorowane | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Linki sponsorowane

Linki sponsorowane (płatne linki) – są to płatne reklamy umieszczane w wyszukiwarce Google. Pojawiają się one nad dziesięcioma naturalnymi wynikami. Co ważne dla internautów, płatne linki Google Ads są odpowiednio oznaczone. Przy korzystaniu z tej formy promocji reklamodawca ponosi koszty, tylko jeśli nastąpi kliknięcie w odnośnik ( cpc). Za samo wyświetlanie reklamy nie są pobierane opłaty.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły