Sitelinks | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Sitelinks

Sitelinks (linki witryny) – krótkie lub rozbudowane dodatkowe linki do podstron witryny znajdującej się na wysokim miejscu w płatnych oraz naturalnych wynikach wyszukiwania. Linki do podstron są narzędziem Google premiującym strony WWW lub linki sponsorowane uznane przez wyszukiwarkę za najlepiej spełniające kryteria wprowadzanych przez użytkowników słów kluczowych, a więc za najbardziej dla nich przydatne.
Gdy mamy do czynienia z naturalnymi wynikami wyszukiwania, Google wybiera automatycznie najbardziej pasujące i zasługujące na wyróżnienie podstrony, które są w efekcie wyświetlane w wynikach wyszukiwania jako sitelinks witryny. Decydującą rolę odrywa tu CTR danej strony dla frazy wpisanej w okno wyszukiwarki. Narzędzie Google Search Console umożliwia jednak webmasterowi wykluczenie konkretnych podstron, by nie były one pokazywane jako sitelinki. Z kolei dzięki Google Ads można zdefiniować, które adresy i linki witryny mają być widoczne w wynikach wyszukiwania, chociaż i tak ostatecznie zdecyduje o tym CTR.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły