Remarketing wideo | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Remarketing wideo

Remarketing wideo – dostępna w Google AdWords opcja remarketingu. Polega na wyświetlaniu reklam użytkownikom, którzy weszli w interakcję z filmami lub kanałem w serwisie YouTube. Reklamy emitowane są w czasie, gdy odbiorcy korzystają z serwisu YouTube albo przeglądają witryny lub aplikacje w sieci reklamowej Google. Reklamy dedykowane widzom z YouTube i partnerskich witryn wideo można spersonalizować na podstawie wcześniejszych interakcji użytkowników z oglądanymi filmami lub kanałem YouTube. Prezentowanie reklam wideo osobom, które wykazały wcześniej zainteresowanie produktem lub usługą, zwiększa prawdopodobieństwo uzyskania zwrotu z inwestycji w reklamę.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły