Remarketing w wyszukiwarce Google | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Remarketing w wyszukiwarce Google

Remarketing w wyszukiwarce Google (Remarketing List for Search Ads, listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce)funkcja umożliwiająca dostosowywanie stawek oraz kampanii reklamowych w sieci wyszukiwania Google pod kątem użytkowników, którzy odwiedzili już witrynę reklamodawcy. Użytkownikom wyświetlane są reklamy w wynikach wyszukiwania Google i na witrynach partnerów w sieci wyszukiwania. Dzięki listom remarketingowym można ponownie trafić do tego samego użytkownika z trafnie dobranym przekazem reklamowym, który wyświetla się w innych miejscach w sieci.  

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły