Definicja pojęcia - Remarketing w wyszukiwarce Google
Remarketing w wyszukiwarce Google (Remarketing List for Search Ads, listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce) – funkcja umożliwiająca dostosowywanie stawek oraz kampanii reklamowych w sieci wyszukiwania Google pod kątem użytkowników, którzy odwiedzili już witrynę reklamodawcy. Użytkownikom wyświetlane są reklamy w wynikach wyszukiwania Google i na witrynach partnerów w sieci wyszukiwania. Dzięki listom remarketingowym można ponownie trafić do tego samego użytkownika z trafnie dobranym przekazem reklamowym, który wyświetla się w innych miejscach w sieci.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Remarketing W Wyszukiwarce Google"? Dobrze trafiliście!