Remarketing dynamiczny | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Remarketing dynamiczny

Remarketing dynamiczny (reklamy dynamiczne) – opcja remarketingu dostępna w Google AdWords i polegająca na budowaniu potencjalnej i rzeczywistej sprzedaży poprzez stosowanie przekazu dostosowanego do odbiorców. W remarketingu dynamicznym tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili stronę reklamodawcy, wyświetlane są reklamy tych produktów i usług, które już oglądali. Emisja tak dobranych reklam ma użytkowników nakłonić do dokończenia zainicjowanego w przeszłości procesu dokonania zakupu produktu lub usługi.  

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły