Definicja pojęcia - Remarketing standardowy
Remarketing standardowy – opcja remarketingu polegająca na wyświetlaniu strategicznie dobranych reklam tym użytkownikom, którzy już odwiedzili witrynę reklamodawcy. Reklamy emitowane są na urządzeniach stacjonarnych lub mobilnych w czasie, gdy osoby te przeglądają strony należące do sieci reklamowej Google lub wyszukują w Google hasła związane z produktami lub usługami oferowanymi przez reklamodawcę.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Remarketing Standardowy"? Dobrze trafiliście!