Remarketing w aplikacjach mobilnych | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Remarketing w aplikacjach mobilnych

Remarketing w aplikacjach mobilnych – opcja remarketingu dostępna w Google AdWords, której celem jest ułatwienie nawiązania ponownego kontaktu z tymi użytkownikami, którzy już skorzystali z danej aplikacji mobilnej lub odwiedzili witrynę mobilną. Odpowiednio dobrane reklamy są wyświetlane tym osobom w czasie, gdy używają one aplikacji mobilnych oraz przeglądają witryny w przenośnych urządzeniach. Remarketing w aplikacjach mobilnych pomaga wypromować markę oraz zwiększyć sprzedaż oferowanych przez nią produktów i usług.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły