Definicja pojęcia - Reklamy w aplikacjach mobilnych
Reklamy w aplikacjach mobilnych (Ads in mobile apps) – forma komunikacji marketingowej adresowana przez reklamodawców do użytkowników korzystających z aplikacji mobilnych na telefony komórkowe z Androidem oraz iOS. Celem wyświetlania reklam w aplikacjach mobilnych, które posiadają powierzchnie reklamowe do tego przeznaczone, jest promowanie określonych produktów i usług wśród rosnącej grupy osób posługujących się smartfonami i tabletami.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Reklamy W Aplikacjach Mobilnych"? Dobrze trafiliście!