Reklamy w aplikacjach mobilnych | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Reklamy w aplikacjach mobilnych

Reklamy w aplikacjach mobilnych (Ads in mobile apps) – forma komunikacji marketingowej adresowana przez reklamodawców do użytkowników korzystających z aplikacji mobilnych na telefony komórkowe z Androidem oraz iOS. Celem wyświetlania reklam w aplikacjach mobilnych, które posiadają powierzchnie reklamowe do tego przeznaczone, jest promowanie określonych produktów i usług wśród rosnącej grupy osób posługujących się smartfonami i tabletami.  

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły