Definicja pojęcia - Sieć reklamowa Google

Sieć reklamowa Google (Google GDN, Google Display Network) – baza prawie dwóch milionów witryn, filmów i aplikacji, w których dzięki narzędziu Google Ads (dawniej Google AdWords) mogą być wyświetlane reklamy tekstowo-graficzne lub wideo. Globalna sieć GDN obejmuje m.in. serwisy takie jak Gmail i YouTube, dociera do ponad 90 proc. użytkowników internetu na całym świecie i wykorzystywana jest przez większość reklamodawców. Umożliwia to nie tylko skuteczne spopularyzowanie marki, ale także zainteresowanie nią ogromnej liczby potencjalnych klientów.

Google Ads oferuje następujące kryteria precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej, które mogą być wykorzystywane przez reklamodawcę selektywnie lub łącznie:

  • kierowanie na słowa kluczowe,
  • kierowanie na miejsca docelowe,
  • kierowanie na tematy,
  • kierowanie na zainteresowania,
  • kierowanie demograficzne,
  • remarketing.

WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM