Reklamy elastyczne | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) – rodzaj reklam tworzony automatycznie przez Google AdWords z zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Responsive ads automatycznie dostosowują swój format, rozmiar i wygląd do dostępnej przestrzeni reklamowej. Reklamy elastyczne mogą wyświetlać się zarówno w urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych. Pasują do niemal każdego miejsca przeznaczonego na reklamę i dostosowują się do wyglądu witryn, w których są prezentowane. Reklamy elastyczne, które stanowią połączenie tekstu, grafiki i logo reklamodawcy, całkowicie zastąpiły dostępne wcześniej reklamy tekstowe.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły