Definicja pojęcia - Reklamy elastyczne
Reklamy elastyczne (Responsive ads) – rodzaj reklam tworzony automatycznie przez Google AdWords z zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Responsive ads automatycznie dostosowują swój format, rozmiar i wygląd do dostępnej przestrzeni reklamowej. Reklamy elastyczne mogą wyświetlać się zarówno w urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych. Pasują do niemal każdego miejsca przeznaczonego na reklamę i dostosowują się do wyglądu witryn, w których są prezentowane. Reklamy elastyczne, które stanowią połączenie tekstu, grafiki i logo reklamodawcy, całkowicie zastąpiły dostępne wcześniej reklamy tekstowe.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Reklamy Elastyczne"? Dobrze trafiliście!