Definicja pojęcia - Reklamy natywne
Reklamy natywne – rodzaj reklam Google AdWords, które automatycznie przejmują cechy strony reklamodawcy. Reklamy natywne dostosowują swój rozmiar, format i wygląd do witryny, na której są prezentowane, co ma korzystnie wpływać na ich odbiór przez użytkowników. Reklamy natywne przekazują treść, która w sposób nieinwazyjny reklamuje określone produkty i usługi. W sieci reklamowej Google są dostępne dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Występują w formacie graficznym, jako np. baner reklamowy, lub tekstowym.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Reklamy Natywne"? Dobrze trafiliście!