Definicja pojęcia - Reklamy produktowe
Reklamy produktowe (Shopping ads) – reklamy, które dostarczają użytkownikowi szczegółowych informacji o określonych produktach. Shopping ads są stosowane głównie w e-commerce. Reklamy produktowe występują w formacie tekstowo-graficznym, który zawiera zdjęcie produktu, jego nazwę i cenę oraz link do sklepu internetowego. Reklamy produktowe mogą prezentować jeden produkt lub, jeśli są wyposażone w funkcję prezentacji, kilka produktów powiązanych (opcja dostępna tylko w niektórych krajach). Celem reklam produktowych jest zwiększenie sprzedaży określonych produktów i usług.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Reklamy Produktowe"? Dobrze trafiliście!