Standardowe reklamy tekstowe | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Standardowe reklamy tekstowe

Standardowe reklamy tekstowe – format reklamy, który został zastąpiony rozszerzonymi reklamami tekstowymi w sieci wyszukiwania Google i reklamami elastycznymi w sieci reklamowej Google. Standardowe reklamy tekstowe były mniej zaawansowane od rozszerzonych reklam tekstowych i umożliwiały umieszczenie tylko jednego nagłówka, dwóch pól tekstowych i wyświetlanego adresu URL. Ten rodzaj reklam, w porównaniu do ich rozszerzonej wersji, posiadał bardziej ograniczoną ilość miejsca na przekazanie komunikatu klientom przez reklamodawcę. Standardowe reklamy tekstowe mogły być umieszczane nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania w sieci wyszukiwania Google, a także w sieci reklamowej Google.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły