Rozszerzone reklamy tekstowe | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Rozszerzone reklamy tekstowe

Rozszerzone reklamy tekstowe (Expanded Text Ads) – kolejna generacja reklam tekstowych dostępnych w Google AdWords. Wyświetlają się w sieci wyszukiwania Google i sieci reklamowej Google. W rozszerzonych reklamach tekstowych jest więcej miejsca na przekaz reklamowy niż w ich pierwowzorze, czyli w standardowych reklamach tekstowych (tzw. linkach sponsorowanych). Rozszerzona wersja reklamy tekstowej posiada nie dwa, a trzy pola nagłówka, przy czym pierwsze dwa są wymagane, a trzecie jest opcjonalne. W każdym z nagłówków można zamieścić do 30 znaków. Rozszerzone reklamy tekstowe mają też dwa pola reklamy, w których można wpisać maksymalnie po 90 znaków. Expanded Text Ads są zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych i wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły