Definicja pojęcia - Harmonogram wyświetlania reklam
Harmonogram wyświetlania reklam (Ad Scheduling) - jest to jedno z narzędzi, dzięki któremu możemy zaplanować wyświetlanie naszej reklamy w określonej godzinie, dniu tygodnia, ale także w każdym przypadku kiedy potencjalny klient szuka informacji w Internecie. Dzięki Google Ads możemy także dostosować stawki CPC (cost per click) słów kluczowych uzależniając je od pory dnia i tygodnia. Ad Scheduling można znaleźć w zakładce ustawień kampanii bądź wchodząc do subkarty - ,,Harmonogram reklam”.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Harmonogram Wyświetlania Reklam"? Dobrze trafiliście!