Harmonogram wyświetlania reklam | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Harmonogram wyświetlania reklam

Harmonogram wyświetlania reklam (Ad Scheduling) – jest to jedno z narzędzi, dzięki któremu możemy zaplanować wyświetlanie naszej reklamy w określonej godzinie, dniu tygodnia, ale także w każdym przypadku kiedy potencjalny klient szuka informacji w Internecie. Dzięki Google Ads możemy także dostosować stawki CPC (cost per click) słów kluczowych uzależniając je od pory dnia i tygodnia. Ad Scheduling można znaleźć w zakładce ustawień kampanii bądź wchodząc do subkarty – ,,Harmonogram reklam”.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły