Rozszerzenia reklam | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Rozszerzenia reklam

Jest to dodatkowa funkcja dostępna dla kampanii w reklamach Google, która umożliwia wyświetlanie w reklamie dodatkowych informacji o firmie: adresu, numer telefonu, oceny sklepu czy też objaśnień, wiadomości, linków do wybranych podstron i inne. Można wyświetlać jedno lub kilka rozszerzeń dla podniesienia skuteczności reklamy. Pozwalają na umieszczanie w reklamach dodatkowych informacji, żeby zachęcić użytkowników do wyboru konkretnej firmy. Zazwyczaj zwiększają one współczynnik klikalności reklamy o kilka punktów procentowych. Formaty rozszerzeń obejmują przyciski połączeń, informacje o lokalizacji, linki do określonych części witryny, dodatkowy tekst i inne opcje.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły