Definicja pojęcia - Remarketing na Facebooku

Remarketing na Facebooku to powracające reklamy, które docierają do osób, które miały już wcześniej kontakt z danym profilem firmowym i np. w ciągu ostatnich 30 dni odwiedziły stronę internetową danej marki. Aby przeprowadzić kampanię remarketingową, należy zaimplementować Piksel Facebooka na stronie www. Pixel FB to specjaliny kod śledzący, który umożliwia zbieranie danych dot. użytkowników. Działania osoby odwiedzającej naszą stronę zapisują się w postaci plików ciasteczek – ,,cookies” – stąd wiadomo do jakiej grupy należy dany odbiorca. Grupy remarketingowe tworzy się w Menedżerze Reklam – w systemie reklamowym Facebook Ads. Dzięki tej funkcji możemy dotrzeć z reklamą do ściśle określonej grupy odbiorców, które wykonały określoną czynność np. zareagowały na post, zainteresowały się wydarzeniem czy też odwiedziły konkretną podstronę w sklepiej internetowym.

Sprawdź co to znaczy: