Targetowanie kontekstowe | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Targetowanie kontekstowe

To metody wyświetlania reklam, które dostosowują miejsce ich emisji do niesionej treści. Portale internetowe oferują możliwość zamieszczenia reklamy o określonej tematyce w dziale, który jest z nią bezpośrednio związany. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań w tym zakresie jest sieć reklamowa Google Ads. Reklamodawcy uzyskują w niej dostęp do milionów stron internetowych, odpowiednio skategoryzowanych, co pozwala na umieszczanie elementów kampanii reklamowych w odpowiednim kontekście. Narzędzia pozwalające na dotarcie do targetu w zależności od kontekstu umożliwiają wybór miejsc emisji na podstawie podanych słów kluczowych, tematyki witryn i innych. Metoda ta jest wykorzystywana zarówno w kampaniach reklamowych produktów i usług, jak i wydarzeń masowych czy działań o charakterze prospołecznym.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły