Target | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Target

to określona grupa konsumentów, do której firma kieruje swoje produkty i usługi. Docelowymi klientami, czyli targetem, są ci, którzy najprawdopodobniej kupią dany produkt. To także grupa odbiorców, do których kierowany jest przekaz reklamowy w sieciach reklamowych i za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dzięki szczegółowym informacjom o danym targecie, czyli docelowej grupie odbiorców (np. płeć, wiek, miejsce zamieszkania), znacznie łatwiej i sprawniej dowiedzieć się, które osoby mogą skorzystać z oferowanych przez nas usług.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły