Swipe up | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Swipe up

Tłumacząc z języka angielskiego, „swipe up” oznacza “przesuń w górę”. Jest to funkcja dostępna na Instagram w Stories i znajduje się na dole relacji. Umieszczone tam strzałki zachęcają użytkownika do przesunięcia palcem w górę i przejścia do miejsca docelowego np. artykułu na blogu tematycznym czy konkretnej podstrony w sklepie internetowym. Funkcja „swipe up” jest dostępna wyłącznie dla profili firmowych, które mają więcej niż 10 tysięcy followersów. „Swipe up” wyświetla się również na dole kreacji reklamowej w przypadku kampanii, uruchomionych za pośrednictwem systemu reklamowego Facebook Ads (jeśli umiejscowimy reklamę właśnie w stories). Prowadząc działania marketingowe w social mediach, warto uwzględnić kampanie reklamowe z wykorzystaniem funkcji „swipe up”. To świetny sposób na szybkie przekierowanie użytkownika na stronę internetową danej firmy i zachęcenie go do dokonania zakupu. Funkcja „swipe up” dostępna jest również w innych platformach społecznościowych m.in. na TikToku.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły