Link | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Link

Link (hiperłącze, odnośnik, hiperlink) – to określenie odnośnika, dzięki któremu użytkownik sieci może przenieść się pod dany adres, klikając w niego. Hiperłącze wykorzystuje protokoły http lub protokoły https. Link może występować bądź w czyste postaci (adresu), bądź jest ukryty pod konkretną nazwą ( anchor text). Współcześnie najchętniej korzysta się przede wszystkim z nazw, pod jakimi mieszczą się adresy przenoszące na konkretną stronę. Korzystanie z odnośników znacząco przyspiesza rozpowszechnianie treści w Internecie oraz ułatwia dostęp do wszelkich informacji, także marketingowych.
Link zawiera następujące informacje:

  • adres docelowej strony;
  • tekst widziany przez użytkownika jako link;
  • oznaczenia ułatwiające otwieranie strony (w nowym lub obecnym okienku).

Sprawdź co to znaczy:

Brak powiązań

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły