Mozrank | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Mozrank

jest to kluczowy wskaźnik wydajności (KPI), wiodącej firmy konsultingowej SEO Moz utworzonej w 2004 roku, który pozwala mierzyć popularność i jakość linków, które prowadzą do witryny. Jest to analogiczny wskaźnik do Google PageRank. Wskaźnik przyjmuje wartości pomiędzy 0 a 10. Witryny z 0 MozRank są najmniej popularne, a te o wskazniku wynoszącym 10 – najbardziej popularne. Za dobry wynik dla każdej witryny uważano wartość wskaźnika od 3 i wyżej. Im wyższa jakość przychodzących linków, tym wyższe jest MozRank. Otrzymany wynik odzwierciedla znaczenie strony internetowej w stosunku do innych.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły