Page authority | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Page authority

To wskaznik opracowany przez Moz, który przewiduje, jak dobrą pozycję określona strona będzie przyjmowała na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Wyniki operają sie na skali logarytmicznej od 1 do 100 punktów, co oznacza, że łatwiej poprawić wskaznik z 10 na 20 punktów, niż z 50 na 60. Im wynik jest wyższy, tym większa jest zdolność strony do pozycjonowania. Opiera się na danych z indeksu internetowego i bierze pod uwagę dziesiątki czynników. Podobnie jak Domain Authority, wykorzystuje model uczenia maszynowego, jest regularnie rozwijany i udoskonalany. Aby poprawić wynik Page Authorty należy skupić się na poprawie profilu linków. W tym celu należy pozyskiwać linki przychodzace z dobrych jakościowo zródeł, w czym pomóc może dobry specjalista SEO.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły