Not provided | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Not provided

Not provided – termin na określenie zjawiska związanego z ukrywaniem fraz kluczowych w systemach statystycznych (jak np. Google Analytics). Według szacunkowych danych średni udział ukrywania fraz kluczowych dla całego ryku mieści się w granicach 80%. Przedstawiciele Google decyzję o ukrywaniu słów kluczowych tłumaczą dbałością o prywatność użytkowników sieci. Jako że frazy kluczowe od dawna były niezwykle istotnym elementem związanym z pozycjonowaniem, wskutek ukrywania fraz kluczowych coraz więcej kłopotów sprawia skuteczna strategia pozycjonowania. Wymusza to na autorach stron korzystanie z dodatkowych narzędzi. Możliwość pozyskiwania informacji o frazach kluczowych jest jednak możliwe, np. w narzędziach Google Search Console (kiedyś Google Webmaster Tools).  

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły