Definicja pojęcia - Algorytm Google

Algorytm Google (Search Enginge Algorithm, algorytm Google, Google algorithm, algorytm wyszukiwarki) – ciąg formuł i procesów komputerowych, których celem jest znalezienie odpowiedzi na pytania (frazy kluczowe) wpisywane w okno przeglądarki przez użytkownika. Obecnie algorytm Google bierze w procesie wyszukiwania pod uwagę około 200 wskaźników, dzięki którym generuje dokładne wyniki wyszukiwania. Wśród wskaźników znajdują się m. in.: wyrażenia używane na stronach, aktualność treści, region z którego pada zapytanie, historia online i obecnie w minimalnym już stopniu PageRank. Search Engine Algorithm wie, że użytkownik z dużym prawdopodobieństwem po wpisaniu danego zapytania oczekuje zdjęć, filmów, wartościowych treści lub innych informacji czy dostępnych usług. Dlatego systemy indeksowania Google gromadzą wiele różnych informacji na temat stron, np. datę publikacji danych treści czy zamieszczone w witrynie zdjęcia lub filmy itp. Google Algorithm jest stale dopasowywany do potrzeb użytkowników, wykraczając obecnie znacznie poza zwykłe dopasowywanie słów kluczowych.

WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM