Algorytm Google Panda | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Algorytm Google Panda

Algorytm Google Panda (Google Panda Update, Panda Update, Panda) – jeden z głównych algorytmów wprowadzony przez Google w celu poprawy wsparcia widoczności stron internetowych z interesującą z punktu widzenia użytkownika treścią. Google Panda Update funkcjonuje globalnie od sierpnia 2011 r. (obecnie od lipca 2015 r. w wersji Panda 4.2). Zadaniem Panda Update jest m. in. eliminacja nieoryginalnych, ubogich pod względem merytorycznym treści, wymuszania lub ukrywania słów kluczowych w treści w celu zwiększenia rankingu wyszukiwania, stron niezoptymalizowanych technicznie czy przerwanych linków (linków, które nie przenoszą użytkowników do obiecanej lokalizacji).

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły