Definicja pojęcia - Hreflang
Hreflang - atrybut informujący roboty Google, że strona posiada różne wersje dla poszczególnych regionów lub języków. Jest to jeden z ważnych czynników rankingowych dla Googla. Podczas wdrażania tagu hreflang należy pamiętać o zastosowaniu tagów powrotnych. Parametr należy umieszczać adekwatnie na każdej z podstron. Poprawność działania atrybutu możemy sprawdzić chociażby w narzędziu Google Search Console. Dokładnie w sekcji – Ruch związany z wyszukiwaniem – Kierowanie międzynarodowe – Język/Kraj (w starej wersji narzędzia). Będąc posiadaczem wielu wersji danej strony dla różnych regionów czy języków, dzięki parametrowi hreflang można przekazywać tematyczne dane. Pozwala to wyszukiwarce na skierowanie użytkowników do najlepszej dla nich wersji strony, analizując język bądź region. W przypadku dużej ilość linków na stronie zalecane jest używanie parametru hreflang także w mapie strony.
Przykład:
<link rel="alternate" href="http://example.com/" hreflang="en" />
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Hreflang"? Dobrze trafiliście!