Audyt SEO | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Audyt SEO

Audyt SEO (zalecenia optymalizacyjne, audyt serwisu) – szereg czynności podjętych przez audytora w celu przeprowadzenia dogłębnej i wnikliwej analizy strony internetowej wraz z jej elementami składowymi pod kątem widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Celem realizacji audytu jest odnalezienie i wskazanie mocnych oraz słabych stron danej witryny. Wynik analizy prezentowany jest zlecającemu audyt serwisu w postaci raportu zawierającego listę zaleceń optymalizacyjnych, czyli spostrzeżeń audytora obejmujących listę tych błędów, których usunięcie wpłynie na poprawę pozycji strony w SERP.

Sprawdź co to znaczy:

Brak powiązań

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły