Definicja pojęcia - Audyt SEO
Audyt SEO (zalecenia optymalizacyjne, audyt serwisu) - szereg czynności podjętych przez audytora w celu przeprowadzenia dogłębnej i wnikliwej analizy strony internetowej wraz z jej elementami składowymi pod kątem widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Celem realizacji audytu jest odnalezienie i wskazanie mocnych oraz słabych stron danej witryny. Wynik analizy prezentowany jest zlecającemu audyt serwisu w postaci raportu zawierającego listę zaleceń optymalizacyjnych, czyli spostrzeżeń audytora obejmujących listę tych błędów, których usunięcie wpłynie na poprawę pozycji strony w SERP.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Audyt SEO serwisu"? Dobrze trafiliście!