Definicja pojęcia - Filtr Google
Filtr Google (Filter Google) - kara nakładana przez Google na witrynę w związku z wykorzystaniem niedozwolonych metod pozycjonowania, których celem jest podwyższenie pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Skutkuje to obniżeniem pozycji witryny, gwałtownym spadkiem odwiedzin, a czasem nawet usunięciem strony z rezultatów wyszukiwania (ban Google). Nakładane są dwa rodzaje filtrów Google - ręczny i algorytmiczny. Pierwszy z nich nakładany jest na czas określony przez Google Webspam Team lub poprzez algorytmy Google. Poinformowani zostaniemy o jego obciążeniu naszej witryny w narzędziu Google Search Conosle. O drugim z nich – filtrze algorytmicznym nie jesteśmy informowani. Jest on automatycznie nakładany przez wyszukiwarki. Najczęściej powodem jego nałożenia penalty jest powielenie treści lub duże nagromadzenie słów kluczowych na stronie. W celu usunięcia filtru wyszukiwarki zalecamy dokładną analizę i dostosowanie strony do wytycznych Google skierowanych do webmasterów.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Filtr"? Dobrze trafiliście!