Definicja pojęcia - Filtr algorytmiczny
Filtr algorytmiczny (Algorithmic Filter) – kara nakładana na witrynę przez algorytm wyszukiwarki. Informacja o jej nałożeniu nie jest prezentowana w Google Search Console. Stąd jednoznaczne jej stwierdzenie jest trudne. Należy najpierw dokładnie przeanalizować statystyki witryny. Skutkiem algorithmic penalty jest gwałtowny spadek odwiedzin i liczby fraz w TOP10 wyników wyszukiwania. Jeśli zauważymy brak widoczności fraz kluczowych w wynikach wyszukiwania oznacza niemal ze 100% pewnością, że strona posiada nałożony filtr algorytmiczny. Należy wówczas sprawdzić stronę pod kątem ilości fraz kluczowych oraz duplikacji treści.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Filtr Algorytmiczny"? Dobrze trafiliście!