ATL | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - ATL

ATL (above the line, powyżej linii) To strategia działań marketingowych, skierowanych do odbiorców publicznych, masowych. Przykładem działania za pomocą marketingu ATL są tradycyjne reklamy w mass-mediach tj. w telewizji, radiu, prasie, a także na billboardach, plakatach. Dzięki wykorzystaniu tradycyjnych mediów, przekaz dociera do większej ilości odbiorców, czyli potencjalnych klientów. Minusem takiej strategii jest trafianie również do odbiorców przypadkowych, niezainteresowanych produktem, którzy nie są konkretną grupą docelową klientów danej firmy.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły