Definicja pojęcia - Ahrefs

Jest to jedno z głównych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów SEO w celu badania profilu linków stron internetowych, które posiada pozytywne opinie w branży.
Ahrefs dostarcza wielu pożytecznych informacji na temat badanych domen takich jak:
– URL Rating (UR) – który pokazuje siłe profilu linków wybranej podstrony,
– Domain Rating (DR) – który pokazuje siłę analizowanej domeny w stosunku do innych domen w bazie Ahrefs w 100% skali,
– ilości linków zwrotnych,
– odsyłających domen,
– organicznych słów kluczowych na które widoczna jest badana domena,
– szacunkowy ruch organiczny z wyszukiwarki, a także jego wartość.
W ramach programu mamy dostęp do:
– Site Explorer – dostarcza informacji na temat badanej przez nas witryny w zakresie: linków zwrotnych, odsyłających domen, organicznych słów kluczowych oraz ruchu organicznego.
– Content Explorer – w specjalnej wyszukiwarce możemy wpisać daną frazę lub słowo, a program wyświetla nam artykuły na temat, który wywołał największe poruszenie i był najczęściej udostępniany i linkowany przez inne domeny.
– Keywords Explorer – umożliwia wyszukiwanie i szczegółowy przegląd słów kluczowych pod względem ilości wyszukań w SERP, pytań towarzyszących oraz wyrażeń pokrewnych.
– Site Audit – umożliwia przeprowadzenie audytów SEO.
Ahrefs umożliwia również analizę konkurencji. Z uwagi na olbrzymie możliwości związane z analizą fraz kluczowych, wykorzystwany jest coraz częściej przez Copywriterów.

Sprawdź co to znaczy: