Definicja pojęcia - Grupy na Facebooku

Grupa na Facebooku to strona przeznaczona dla użytkowników o wspólnych zainteresowaniach lub celach, na której mogą dzielić się swoją wiedzą – ciekawymi informacjami, newsami czy poradami i wskazówkami. Każda osoba może utworzyć grupę na dowolny temat. Warto założyć grupę na Facebooku szczególnie wtedy, kiedy prowadzimy firmę. Może mieć ona wiele różnych funkcji, w zależności od tematu lub obranej przez nas strategii. Grupa może pomóc m.in. w zwiększaniu świadomości marki i budowaniu wizerunku marki jako lidera danej branży. Publikowanie treści na grupach to jedno ze skutecznych działań organicznych na Facebooku. Pozwala zwiększać zasięgi i docierać do dużej grupy odbiorców, bez konieczności opłacania kampanii reklamowych w Facebook Ads. Facebook wyraźnie faworyzuje grupy, które zapewniają użytkownikom to, czego szukają: kontakt z użytkownikami o podobnych zainteresowaniach, z którymi mogą wymieniać się doświadczeniami. Grupa prowadzona przez firmę pełni funkcję forum tematycznego – możemy odpowiadać na niej na pytania, radzić użytkownikom, jak rozwiązać dany problem, czy w jaki sposób uporać się z trudną sytuacją. To świetne miejsce, by „przy okazji” wspomnieć o swoich produktach lub usługach, które mogą zainteresować członków grupy.

Sprawdź co to znaczy: