1200 zł
2300 zł
3400 zł
5500 zł
7700 zł
Nasza nominacja do European Search Awards
Korzystamy z profesjonalnych narzędzi:
Komercyjne
- Semstorm
- Senuto
- Ahrefs
- Majestic
- Surfer
- Xenu
- SEO Odkurzacz
- Clusteric Search Auditor
- Google Keyword Planer
- Google Search Console
- Google Analytics
- Google Trends
- PageSpeed Insights
Własne
- SEOReports
- SEOZaplecza
- 10heads
- Contentovo
Efekty naszych działań
Pakiet Start – przykład:
Cuccio.pl to internetowy sklep z profesjonalnymi kosmetykami do stylizacji paznokci i pielęgnacji ciała.
Współpraca od grudnia 2019 r.
Cel: Zwiększenie widoczności w wynikach organicznych – zwiększenie ruchu organicznego z wyszukiwarki Google.
Wyzwania: Zwiększenie ruchu na kategoriach, rozbudowa bloga i zwiększenie sprzedaży przy pomocy wpisów blogowych.
Efekty:
- Wzrost fraz w TOP3 o 97%
- Wzrost fraz w TOP10 o 406%
- Wzrost fraz TOP50 o 245%
- Wzrost ilości sesji z wyników organicznych o 350%
Wykres
Wyraźnie widać znaczny wzrost widoczności serwisu na frazy z TOP10 od momentu rozpoczęcia współpracy w grudniu 2019 roku. Dzięki naszym działaniom, widoczność sklepu stale rośnie i przyczynia się do równoczesnego wzrostu sprzedaży.
Pakiet Basic – przykład:
Weterynaryjny.pl to internetowy sklep zoologiczny, który zaspokaja potrzeby właścicieli zwierząt, począwszy od karmy przez produkty pielęgnacyjne i akcesoria, po specjalistyczny sprzęt weterynaryjny.
Współpraca od listopada 2019
Cel: Głównym celem naszych działań było uwidocznienie strony w wynikach wyszukiwania na co najmniej 600 słów kluczowych, co miało się przełożyć na zwiększenie odwiedzalności witryny o 300%.
Wyzwania: Z powodu obostrzeń związanych z COVID-19, właściciel został zmuszony do rozszerzenia swojej działalności o nowy kanał sprzedaży – sklep internetowy. Na stronie sklepu internetowego dotychczas nie były prowadzone żadne działania SEO.
Efekty:
- Wzrost fraz w TOP3 o 7340%
- Wzrost fraz w TOP10 o 8462%
- Wzrost fraz TOP50 o 2147%
Pakiet Standard – przykład:
Arena Łazienek zajmuje się sprzedażą i promocją nowoczesnych rozwiązań z zakresu wyposażenia łazienek i techniki grzewczej od najlepszych polskich i światowych producentów.
Współpraca od lutego 2020
Cel: Głównym celem prowadzonych działań było zwiększenie widoczności serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania.
Wyzwania: Największym wyzwaniem w naszej współpracy było uniezależnienie domeny od strony-matki – arenalazienek.pl była bowiem kopią strony femax.com.pl. Klient zwracając się do nas o pomoc, rejestrował ogromne spadki widoczności na stronie. Po paru miesiącach współpracy z nami, udało się rozwiązać problemy i sprawić, że widoczność zaczęła rosnąć.
Efekty:
- Wzrost fraz w TOP3 o 115%
- Wzrost fraz w TOP10 o 205%
- Wzrost fraz TOP50 o 83%
- Wzrost ilości sesji z wyników organicznych o 231%
Wykres
Bardzo wyraźnie widać znaczne spadki w widoczności serwisu na frazy z TOP10. Od momentu rozpoczęcia naszej współpracy w lutym 2020, widoczność serwisu raptownie wzrosła i jest stale się rozwija.
Pakiet Premium – przykład:
Akord to producent mebli m.in. do salonu, sypialni, garderoby czy kuchni.
Współpraca od marca 2015
Cel: Głównym celem było zwiększenie widoczności organicznych wyników wyszukiwania sklepu oraz awans do TOP10 fraz kluczowych związanych ze sklepem, przy jednoczesnym braku utraty widoczności strony po wdrożeniu nowego serwisu.
Wyzwania: Głównym wyzwaniem było zwiększenie widoczności sklepu, pomimo budowy nowego sklepu internetowego i późniejszego przenoszenia danych na nową witrynę.
Efekty:
- Wzrost fraz w TOP3 o 5266%
- Wzrost fraz w TOP10 o 1728%
- Wzrost fraz TOP50 o 767%
- Wzrost ilości sesji z wyników organicznych o 400%
Wykres
Można zauważyć, że od momentu rozpoczęcia współpracy widoczność serwisu na frazy z TOP10 stale rośnie. Jedyny spadek, jaki zarejestrowaliśmy, przypadł na czas przenoszenia sklepu internetowego na nową stronę. Nawet podczas tej zmiany, serwis nie stracił na widoczności.
Pakiet PRO – przykład:
Perfumy.pl to internetowy sklep sprzedający oryginalne perfumy.
Współpraca od października 2017
Cel: Celem naszych działań było przede wszystkim zwiększenie sprzedaży z organicznych wyników wyszukiwania. Co za tym idzie, uzupełnienie kategorii i produktów znajdujących się w sklepie internetowym o unikalny content, a także cykliczna rozbudowa tematycznych treści blogowych.
Wyzwania: Najtrudniejszym wyzwaniem było osiągnięcie pozycji lidera wśród sklepów z perfumami.
Efekty:
- Wzrost fraz w TOP3 o 21410%
- Wzrost fraz w TOP10 o 7468%
- Wzrost fraz TOP50 o 408%
- Wzrost ilości sesji z wyników organicznych o 1700%
Wykres
Można zauważyć, że od momentu rozpoczęcia współpracy widoczność serwisu na frazy z TOP10 stale rośnie. Jedyny spadek jaki zarejestrowaliśmy przypadł na czas przenoszenia sklepu internetowego na nową stronę. Nawet podczas tej zmiany, serwis nie stracił na widoczności.