Wyniki płatne | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Wyniki płatne

W wyszukiwarce Google wyniki wyszukiwań są podzielone na dwa rodzaje: płatne i wyniki organiczne, czyli bezpłatne. W wyszukiwarce Google płatne wyniki wyszukiwania to linki sponsorowane, czyli reklamy wyświetlające się na wybrane słowa kluczowe ponad wynikami naturalnymi. Są one oznaczone za pomocą zielonej etykiety z napisem „reklama”. Zajmują zazwyczaj około czterech miejsc powyżej organicznych wyników, czasami znajdują się po prawej stronie, obok wyników bezpłatnych lub w dolnej części strony. Reklamy płatne mogą mieć formę tekstu lub grafiki. Ich wyświetlanie działa w oparciu o system rozliczania PPC (Pay Per Click).

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły