Spam | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Spam

Spam – w odniesieniu do wyszukiwarki internetowej tworzenie bezużytecznych stron WWW, na których znajdują się treści o małej lub żadnej wartości merytorycznej. Spam to także stosowanie zabronionych technik podczas pozycjonowania strony, do których należą:

  • maskowanie oraz podstępne przekierowania, polegające na przedstawieniu wyszukiwarkom innych treści lub adresów URL niż użytkownikom internetu,
  • zaatakowanie witryny przez hakera, np. w celu dodania nowych stron zawierających spam,
  • ukrycie tekstów oraz upychanie słów kluczowych,
  • parkowanie domen,
  • wykorzystywanie darmowych zaspamowanych serwisów hostingowych i serwisów DDNS,
  • umieszczanie nienaturalnych linków w serwisie,
  • pozyskiwanie nienaturalnych linków do witryny,
  • tworzenie spamowych treści na forach dyskusyjnych, w księdze gości lub profilach użytkowników.

Sprawdź co to znaczy:

Brak powiązań

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły