Definicja pojęcia - Spam

Spam – w odniesieniu do wyszukiwarki internetowej tworzenie bezużytecznych stron WWW, na których znajdują się treści o małej lub żadnej wartości merytorycznej. Spam to także stosowanie zabronionych technik podczas pozycjonowania strony, do których należą:

  • maskowanie oraz podstępne przekierowania, polegające na przedstawieniu wyszukiwarkom innych treści lub adresów URL niż użytkownikom internetu,
  • zaatakowanie witryny przez hakera, np. w celu dodania nowych stron zawierających spam,
  • ukrycie tekstów oraz upychanie słów kluczowych,
  • parkowanie domen,
  • wykorzystywanie darmowych zaspamowanych serwisów hostingowych i serwisów DDNS,
  • umieszczanie nienaturalnych linków w serwisie,
  • pozyskiwanie nienaturalnych linków do witryny,
  • tworzenie spamowych treści na forach dyskusyjnych, w księdze gości lub profilach użytkowników.

Sprawdź co to znaczy:

WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM