Definicja pojęcia - Reklamy w przerywniku

Reklamy w przerywniku (Bumper ads) – krótki format reklam wideo dostępny w Google Ads. Bumper ads, poprzez wyświetlanie krótkiego i łatwego do zapamiętania przekazu, umożliwiają dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów i promowanie marki. Reklamy tego typu wyświetlane są w YouTube, w witrynach partnerów wideo i w aplikacjach należących do sieci reklamowej. Trwające maksymalnie 6 sekund reklamy w przerywniku emitowane są przed filmem, w trakcie lub po jego zakończeniu. Widzowie nie mogą ich pomijać. Reklamy w przerywniku, ze względu na bardzo krótki czas trwania, jedynie w niewielkim stopniu zakłócają użytkownikom oglądanie filmów. Reklamodawca płaci za konkretną liczbę ich wyświetleń.  

WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM