Reklamy w przerywniku | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Reklamy w przerywniku

Reklamy w przerywniku (Bumper ads) – krótki format reklam wideo dostępny w Google Ads. Bumper ads, poprzez wyświetlanie krótkiego i łatwego do zapamiętania przekazu, umożliwiają dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów i promowanie marki. Reklamy tego typu wyświetlane są w YouTube, w witrynach partnerów wideo i w aplikacjach należących do sieci reklamowej. Trwające maksymalnie 6 sekund reklamy w przerywniku emitowane są przed filmem, w trakcie lub po jego zakończeniu. Widzowie nie mogą ich pomijać. Reklamy w przerywniku, ze względu na bardzo krótki czas trwania, jedynie w niewielkim stopniu zakłócają użytkownikom oglądanie filmów. Reklamodawca płaci za konkretną liczbę ich wyświetleń.  

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły