Definicja pojęcia - Przewidywany współczynnik CTR
Przewidywany współczynnik CTR (przewidywany CTR, przewidywany współczynnik klikalności) – wartość szacunkowa, która określa, na ile dane słowo kluczowe ma szansę spowodować kliknięcie w płatną reklamę. Przewidywany CTR pozwala wyliczyć prawdopodobieństwo kliknięcia reklamy, która została wyświetlona po wpisaniu konkretnego słowa kluczowego. Kalkulacja dla słowa kluczowego dokonywana jest zależnie od pozycji reklamy w przeszłości. Gdy słowa wyszukiwane przez użytkownika uruchamiają reklamę, Google Ads oblicza przewidywany współczynnik klikalności dla danej frazy kluczowej. Występują trzy stany przewidywanego współczynnika CTR: powyżej średniej, średni oraz poniżej średniej, który wskazuje, że należy dopasować tekst reklamy do najskuteczniejszych słów kluczowych.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Przewidywany Współczynnik CTR"? Dobrze trafiliście!