Definicja pojęcia - Pay Per Action
Pay Per Action (PPA) - określenie terminu oznaczającego zapłatę za konkretną aktywność użytkownika w sieci. Pay Per Action to nic innego, jak model rozliczeniowy, w którym reklamodawca obciążany jest kosztami wyłącznie w chwili wykonania przez użytkownika serwisu danej czynności. Do PPA najczęściej zaliczane są takie reakcje, jak dokonanie sprzedaży (również za określoną sumę), rejestracja w serwisie, zapisanie się do newslettera, ściągnięcie pliku, kliknięcie w reklamę czy wypełnienie i wysłanie formularza z pytaniem o ofertę. Forma ta pozwala reklamodawcy ściśle określić budżet reklamowy powiązany z przychodami.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "PPA"? Dobrze trafiliście!