Narzędzia pozycjonerskie | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Narzędzia pozycjonerskie

są to aplikacje desktopowe i webowe pomocne w pracy pozycjonera SEO i marketingowca, dzięki którym mogą np. optymalizować serwisy internetowe w oparciu o dane ukazywane przez owe narzędzia, a także analizować działania konkurencji i weryfikować różne czynniki będące nieodłącznym elementem pozycjonowania stron intternetowych.

Przykładowe narzędzia pozycjonerskie to:
– Ahrefs, Majestic SEO – służą do analizy linków przychodzących (backlinks), usprawniają realizację adudytów SEO.
– Senuto, Semstorm – pomagają w analizie widoczności stron w wyszukiwarkach, czy doborze słów kluczowych.
– Google Keyword Planner, UberSuggest, Google Trends, AnswerThePublic, SurferSEO – jak powyżej, pomagają dobrać słowa kluczowe, aby lepiej dostosować content do wyszukiwarki oraz użytkownika.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły