Definicja pojęcia - Dopasowanie przybliżone
Dopasowanie przybliżone (Broad Match) - domyślna opcja na koncie Google Ads. Frazy w dopasowaniu przybliżonym zapisujemy na liście słów kluczowych bez żadnych dodatkowych znaków. Jest to najbardziej ogólne dopasowanie powodujące wyświetlanie reklam po wpisaniu danego słowa kluczowego, jego odmian, synonimów, fraz w liczbie mnogiej czy z błędną pisownią. Na przykład dla słowa kluczowego “dziecięce rowerki biegowe”, reklama będzie się wyświetlać dla następujących zapytań:
- polecane dziecięce rowerki biegowe
- rowerki biegowe dla dzieci
- biegowe rowerki dziecięce sklep internetowy
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Dopasowanie Przybliżone"? Dobrze trafiliście!