Czynniki rankingowe | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Czynniki rankingowe

Czynniki rankingowe (ranking factors) – zbiór ponad 200 elementów, które mają wpływ na pozycje strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Znaczenie poszczególnych czynników zmienia się w sposób dynamiczny w zależności od kolejnych aktualizacji algorytmów Google. W tej chwili największą rolę odgrywają:

  • content – treść o wysokiej jakości merytorycznej (ciekawe opisy), wzbogacona przyciągającą grafiką,
  • linki prowadzące do strony pochodzące z wartościowych domen,
  • mobile friendliness – dostosowanie serwisu do korzystania z urządzeń mobilnych (tablety, smartfony),
  • HTTPS – protokół wpływający na bezpieczeństwo korzystania z danej witryny.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły