Definicja pojęcia - Copywriting
Copywriting (SEO copywriting) - sztuka tworzenia różnego rodzaju treści, które mają na celu wywołanie określonej reakcji czytelnika, np. skutecznie przekonując potencjalnych odbiorców do zakupu produktu lub kupna usługi.
Copywriting to oryginalne, kreatywne i efektywne teksty sprzedażowe lub budujące markę, pożądany przez klienta obraz firmy, produktu, usługi lub osoby w świadomości i podświadomości odbiorców. Zadania powierzane copywriterowi są liczne i obejmują tworzenie treści reklamowo-marketingowych, takich jak m. in.:
-
oferty sprzedażowe,
-
slogany reklamowe,
-
scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych,
-
teksty i scenariusze kampanii reklamowych w prasie,
-
teksty na strony internetowe,
-
teksty banerów,
-
teksty ulotek i broszur.
Ze względu na dynamiczny rozwój marketingu internetowego ze wspólnej dotąd dziedziny copywritingu, został wyodrębniony tzw. SEO copywriting, zajmujący się kreowaniem treści internetowych przyjaznych dla użytkowników oraz wyszukiwarek.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Copywriting"? Dobrze trafiliście!