Definicja pojęcia - Copywriting

Copywriting (SEO copywriting) - sztuka tworzenia różnego rodzaju treści, które mają na celu wywołanie określonej reakcji czytelnika, np. skutecznie przekonując potencjalnych odbiorców do zakupu produktu lub kupna usługi.

Copywriting to oryginalne, kreatywne i efektywne teksty sprzedażowe lub budujące markę, pożądany przez klienta obraz firmy, produktu, usługi lub osoby w świadomości i podświadomości odbiorców. Zadania powierzane copywriterowi są liczne i obejmują tworzenie treści reklamowo-marketingowych, takich jak m. in.:

  • oferty sprzedażowe,

  • slogany reklamowe,

  • scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych,

  • teksty i scenariusze kampanii reklamowych w prasie,

  • teksty na strony internetowe,

  • teksty banerów,

  • teksty ulotek i broszur.

Ze względu na dynamiczny rozwój marketingu internetowego ze wspólnej dotąd dziedziny copywritingu, został wyodrębniony tzw. SEO copywriting, zajmujący się kreowaniem treści internetowych przyjaznych dla użytkowników oraz wyszukiwarek.

WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM