Baidu | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Baidu

Baidu jest to chińska firma technologiczna, zorientowana na rynek lokalny chiński. W swoim portfolio posiada wyszukiwarkę o usługach i produktach podobnych do tych, oferowanych przez Google. Jej zaletą dla użytkowników jest to, że ma więcej wyników odnoszących się i pasujących do Chin, niż jej amerykański odpowiednik. Odkąd tłumaczony na język chiński Google wycofał się z tego rynku, popularność Baidu bardzo wzrosła. Obecnie zajmuje szóste miejsce w rankingu Alexa, czyli w rankingu popularności serwisów internetowych. Wyszukiwarka powstała w 2000 roku, a od 2007 r. jest dostępna również w języku japońskim.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły